Οι νέοι αξιολογούν θετικά τα συστήματα «έξυπνης διαχείρισης» της Δημοτικής Αρχής του Χρήστου Παγώνη

Βελτιώνουμε το παρόν, προγραμματίζουμε σωστά το μέλλον.
Σύγχρονες πληροφοριακές εφαρμογές στην υπηρεσία των πολιτών.

Οι νέοι αξιολογούν θετικά τα συστήματα «έξυπνης διαχείρισης» της Δημοτικής Αρχής του Χρήστου Παγώνη

Οι δημοτικές εκλογές αποτελούν μία καλή ευκαιρία όχι για να εκφράσουμε το θυμό ή την αγανάκτησή μας ως πολίτες, για όλα όσα μάς ενοχλούν και που μάλλον τις περισσότερες φορές αφορούν σε προσωπικά ζητήματα, αλλά πρωτίστως, είναι η δική μας ευκαιρία να αποδείξουμε, ότι μπορούμε να κρίνουμε σωστά. Ότι μπορούμε να αποφασίσουμε αξιλογώντας την απόδοση των εκάστοτε δημοτικών Αρχών και το πόσο το έργο τους είναι προς την κατεύθυνση της συνολικής ανάπτυξης και βελτίωσης της ποιότητας ζωής μας σε καθημερινό επίπεδο. Είναι η δική μας ευκαιρία να εστιάσουμε στα σοβαρά και σημαντικά. Οι τελικές επιλογές μας είναι αντιπροσωπευτικές της δικής μας προσωπικότητας και της δικής μας στάσης όσον αφορά στο αίσθημα της συλλογικότητας.

Σε αυτό το πλαίσιο καλούμαστε να αποφασίσουμε, στις 26 Μαΐου, ποιον θα εμπιστευθούμε και ποιον θα επιλέξουμε ως Δήμαρχο. Θα πρέπει την ώρα της κάλπης να είμαστε απόλυτα σίγουροι για την ψήφο που θα δώσουμε. Έτσι αναλαμβάνουμε την ευθύνη του να προτείνουμε και να υποδείξουμε εκείνον τον υποψήφιο, τον οποίο θεωρούμε κατάλληλο και ικανό να αναλάβει το δύσκολο έργο του νοικοκυρέματος ενός Δήμου.

Αν εστιάσουμε στα έργα και τις ημέρες της Δημοτικής Αρχής του Χρήστου Παγώνη, εκτός από τα έργα υποδομής, που έχουν δρομολογηθεί, θα ήταν σκόπιμο να δούμε τι άλλαξε στη λειτουργία του Δήμου Χαλκιδέων, αν έγιναν βελτιώσεις που στοχεύουν στην άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών σε ό, τι αφορά- μεταξύ άλλων- τον εκσυγχρονισμό των εσωτερικών υπηρεσιών και την αναβάθμιση των πληροφοριακών συστημάτων.

Οι νέοι, ενδεχομένως, να μπορούν να εκτιμήσουν περισσότερο τη σημασία που έχει ο νέος τρόπος λειτουργίας και οργάνωσης των υπηρεσιών του Δήμου, καθώς είναι εξοικειωμένοι σε μεγαλύτερο βαθμό με την τεχνολογία και μπορούν να αντιληφθούν την ανεξαρτησία και αυτονομία που δημιουργούν.

Έργα, που εκσυγχρονίζουν τις δημοτικές υπηρεσίες και τις καθιστούν ψηφιακές συμβάλλουν στον περιορισμό της γραφειοκρατίας και της ταλαιπωρίας των πολιτών καταργούν ως ένα βαθμό το πελατειακό σύστημα και την ομηρία των δημοτών (ψήφισέ με να σου κλείσω τη λακκούβα…)

Και για να μιλάμε με συγκεκριμένα παραδείγματα η Δημοτική Αρχή του Χρήστου Παγώνη εφαρμόζει στο πλαίσιο του προγράμματος Smart Cities Technologies το πρόγραμμα Novoville, που έχει σχέση με άμεση αναφορά προβλημάτων.

Με την εφαρμογή Novoville οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα:

– Να αναφέρουν προβλήματα της καθημερινότητας (στο οδικό δίκτυο, στον δημόσιο φωτισμό, ζητήματα απορριμμάτων, βλάβες ύδρευσης -αποχέτευσης κ.λπ) και να ενημερώνονται για την πρόοδο επίλυσης τους.
– Να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, εκφράζοντας τις απόψεις τους.
– Να βρίσκουν γρήγορα σημεία ενδιαφέροντος όπως ΚΕΠ και λοιπές υπηρεσίες και να πλοηγούνται σε αυτά με ακρίβεια
– Να επικοινωνούν απευθείας με τις δημοτικές υπηρεσίες.
– Να ενημερώνονται για εκδηλώσεις και ανακοινώσεις για τις περιοχές που τους ενδιαφέρουν.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Novoville είναι μία σύγχρονη ηλεκτρονική υπηρεσία και ένα εργαλείο στα χέρια των δημοτών, ανά πάσα στιγμή το έχουν στο κινητό τους, που βελτιώνει την επικοινωνία τους με τις υπηρεσίες του Δήμου και εντάσσεται μαζί με άλλες εφαρμογές στην ευρύτερη στρατηγική του Δήμου Χαλκιδέων για βελτίωση της ποιότητας ζωής, προστασίας του περιβάλλοντος και αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, ως μέσο βιώσιμης αστικής ανάπτυξης.

Γιατί η ουσιαστική συμμετοχή των πολιτών θα αλλάξει την εικόνα της πόλης!

Related

JOIN THE DISCUSSION